Del 12 al 19 de març
Per a la nostra propera participació a TEFAF Maastricht, presentarem una selecció acuradament comissariada que reflecteix la identitat diversa i estratificada de la nostra galeria, amb un recorregut que s’estén des del període medieval fins al segle XX.
Una de les obres destacades serà una verge d’alabastre del taller de Sant Joan de les Abadesses, del segle XIV, amb restes originals de policromia, que presentarem envoltada d’objectes d’arts decoratives vinculats a l’ofrena a la Mare de Déu. Una magnífica taula mallorquina del segle XVII presidirà l’estand, convertint-se en pedestal d’un exquisit grup de ceràmica de Talavera del Monestir de l’Escorial. Pots i plats de Manises del segle XV, caixetes, vidre del segle XVIII, marbres pintats i petites escultures s’articularan en una recreació de la Wunderkammer renaixentista.
En pintura, destacarà un oli de José de Ribera, juntament amb obres mestres d’època moderna com un bodegó del segle XIX de l’artista francès Théodule-Augustin Ribot, un Ramon Casas de principis del segle XX, un oli de petit format de Joaquín Sorolla i una gran obra de Miquel Barceló dels anys noranta, entre altres peces de Nonell, Mir, Madrazo i Anglada Camarasa. El llenguatge del ferro apareixerà de manera poètica i abstracta a través d’una escultura d’Eduardo Chillida dels anys cinquanta, que dialogarà amb el Grand vase aux femmes de Pablo Picasso.

Grand vase aux femmes
1950

Peristaltic painting no. 3
1992

Sant Miquel Arcàngel
Segona meitat segle XVIII

Arqueta reliquiari
Final del segle XV

Yunque de sueños III
1954 – 1958

Plat hispanomoresc
Segle XV

Albarello de la castanya
c. 1410 – 1440

Sant Pere en llàgrimes

La Parisienne
Paris, 1900

Verge amb el Nen
c. 1340